Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi landschap bij ondankbare lichtomstandigheden.
Ik zou de suggesties ivm een andere uitsnede ook eens proberen.
Als je je onderwerp bekijkt (de berg), dan zit je in de foto met heel wat overbodige zaken links en onderaan.
Ik blijf je posts wel met jaloerse ogen volgen want het lijkt me een fantastisch mooie omgeving.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Had zelf ook liever het origineel met de trail wat overspoeld door water (maar dat komt er misschien niet genoeg uit)... Bedankt om te kijken en me vooruit te helpen met de hobby!
Ik ga ook voor de originele....veel mooier met de voorgrond erbij!
Ik zou hier alleen je foto nog wat verscherpen....of ligt het aan mijn ogen?
Gr Pascale
Ik ga ook voor de originele....veel mooier met de voorgrond erbij!
Ik zou hier alleen je foto nog wat verscherpen....of ligt het aan mijn ogen?
Gr Pascale
Nee je ziet goed. Ik verscherp eigenlijk nooit omdat ik het snel erover vind. Ik vind het relatief moeilijk om een goede middenweg te vinden maar dank voor je terechte opmerking
Moeilijk... Bij de crop is de compositie niet meer in balans. Ik vind de uitsnede van palac boven mij het fijnst kijken eerlijk gezegd. Voor de rest een mooie foto van een gave berg
Comment