Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
heeeeeeeeeeeel erg mooi,prachtig dreigend wolkendek en mooi contrast tussen het zwarte strand en die witte golven ,ook de sluitertijd vind ik heel gepast
Heel mooi, alleen vind ik het spijtig dat er zoveel tekening in de lucht zit. Dit doet mijn ogen steeds twijfelen naar welk deel te kijken; het mooie onderste deel of het drukkere bovenste.
Hele mooie. Vooral het onderste derde!! Een egale lucht was volgens mij ook mooier geweest zoals appendix aangaf.
Een beetje miereneukerij: het kadertje stoort wat. Het zwarte lijntje rondom is onderbroken. Ik word voortdurend naar die rechterzijde getrokken waar die zwarte lijn net boven de golf stopt.
Comment