Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Batu Bolong ( Lombok ) + update
Collapse
X
-
-
Re: Batu Bolong ( Lombok )
mooie compo en kleuren.
sluitertijd niet mijn kop of T.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
mooi jos, en sluitertijd wel mijn ding
Twee kleine opmerkingen:
- kon je niet nog meer nr links? Nu verdelen de stenen je compo wat in twee. Als je links van die stenen kon staan zouden de stenen gewoon voorgrond geweest zijn en had je ook meer van het oranje in de lucht mee gehad denk ik.
- persoonlijk zou ik de plaat nog iets meer punch geven (bv het oranje in de lucht)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtmooi jos, en sluitertijd wel mijn ding
Twee kleine opmerkingen:
- kon je niet nog meer nr links? Nu verdelen de stenen je compo wat in twee. Als je links van die stenen kon staan zouden de stenen gewoon voorgrond geweest zijn en had je ook meer van het oranje in de lucht mee gehad denk ik.
- persoonlijk zou ik de plaat nog iets meer punch geven (bv het oranje in de lucht)
Comment
-
ik vind hem heel mooi jos, alleen gaat mijn aandacht misschien ietsje teveel naar de lucht.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
-
Volg mijn voorgangers zowel qua + als -
Ben er nog niet uit of de figuur in de verte een meerwaarde is of niet.
Comment
-
Zalige prent met mooi veel detail bewaard... De persoon geeft zo'n beetje het desolate weer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk berichtZalige prent met mooi veel detail bewaard... De persoon geeft zo'n beetje het desolate weer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk berichtZalige prent met mooi veel detail bewaard... De persoon geeft zo'n beetje het desolate weer.
Zou ook ietske van de lucht croppen en li (de bomen) wat oplichten!
Gr Pascale
Comment
-
Bedankt voor alle reacties....
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht- kon je niet nog meer nr links? Nu verdelen de stenen je compo wat in twee. Als je links van die stenen kon staan zouden de stenen gewoon voorgrond geweest zijn en had je ook meer van het oranje in de lucht mee gehad denk ik.
Heb met alle genoemde suggesties een update geplaatst, ben benieuwd.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
-
Ik vind de update een goeie verbetering van wat al een knappe foto was.
Dat ietsje meer punch vind ik veel toevoegen aan de kwaliteit.
Knap shot
Comment
-
Veel beter hoor..bedankt voor je update!
Gr Pascale
Comment
Comment