Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Prachtig! Mooie dynamiek door de sluitertijd.
Volg een beetje wat betreft die boom links. Andere optie zou zijn om met een virtuele schaar de boom links iets bij te knippen zodat i los staat van het kader?
Bedankt iedereen om te kijken en voor de commentaren. Het was niet zo gemakkelijk om daar een plaatsje te vinden waar ik een mooie doorkijk had zonder allemaal pieken van dennenbomen in de weg. Het is nu helemaal een redelijk sterk begroeide helling, en ik had geluk dat er waar ik stond een kleine "landslide" geweest was dat het zich wat beter maakte. Maar het is een magische locatie. Moraine Lake is dan ook maar een 5-tal maanden par jaar bereikbaar (tenminste op de normale manier) via een 14km lange weg die bij het meer stopt. In de winter is de weg voor alle verkeer afgesloten en kan je er alleen met ski's langs. De bergen die je kan zien zijn de "wenkchemma" peaks, wat gewoon 10 betekent in het Indiaans, want er zijn 10 peaks. Ik zou er een maand kunnen rondlopen en nog nieuwe dingen ontdekken. Sommige wandelingen hebben we niet kunnen maken omdat de paden op straffe van een heel zware boete afgesloten waren wegen "berenseizoen". In juli en augustus zijn de bessen rijp ("buffalo berries") en dan is het tijd voor de beren om zich helemaal vol te vreten voor de winter. Dit is dan ook het seizoen dat je het meeste beren ziet omdat die besjes veelal aan de randen van de bossen groeien. Enfin, dat is weer een ander verhaal (en andere foto's).
Comment