Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
met autocontrast in PS, tak wegshoppen en onderaan stukje van de foto af zodat de reflectie van de wolken even ver van de boord komt als bovenaan de foto, dat is ie helemaal top! resultaat
als je liever de link niet hebt, dan doe ik hem weg.
Last edited by Stoffograaf; 13 september 2013, 16:02.
met autocontrast in PS, tak wegshoppen en onderaan stukje van de foto af zodat de reflectie van de wolken even ver van de boord komt als bovenaan de foto, dat is ie helemaal top! resultaat
als je liever de link niet hebt, dan doe ik hem weg.
Link is prima hoor, het is een mooie interpretatie, en je maakt net 2 van de opmerkingen die ik verwachtte maar die ik zelf niet toepas. De boomstammen die je overal in die meertjes, die worden gewoon door de gletsjerstromen aangebracht en breken nét die perfecte reflectie. Zo is het daar gewoon. Dus geen kwestie van goed en slecht maar hoe ik het liever zie. Ik moet toegeven dat ik ook gespeeld heb met het idee van die nog bete symmetrie door te croppen...
Ik vind ze beiden goed!
Takje had ik ook weggecropt.
Ik heb ook nog wat zitten scrollen...juist onder de berg croppen was ook mooi geweest...bijna een 2/3 verhouding
Gr Pascale
persoonlijk zou ik ook de tak wegdoen,die eist wel wat aandacht die ik persoonlijk minder vind aan dit schitterende lanschap
maar ik respecteer ook uw mening
wel knap hoor!
Comment