Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind al die Ijsland fotos wel mooi hoor maar ze beginnen ook naar mijn bescheiden mening "gewoon,klassiek" uit te zien..
Daarbij bedoel ik dat ik in het verleden al ander werk gezien heb dat eigenlijk niet moet onderdoen voor deze plaat...en dan ga ik geen namen noemen maar deze daartegen roept bij mij niet echt het wow gevoel op.
Sorry dat ik zo hard over kom misschien ,maar als volwassen mensen begrijpen we elkaar toch op niet?
Vind er te veel beweging in zitten en het kijkt niet rustig voor mij. Toch heeft deze plaat wel iets hoor.
Das mijn eerlijke mening.
En ik weet zeker dat er nog andere toppertjes in je reeks gaan komen maar ik wacht geduldig af.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment