Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie plaat en één van de landschapjes waar een persoon echt iets toevoegt - geeft vreemd genoeg alleen nog maar beter het desolate weer. Lucht is wel érg blauw - pola?
Noorwegen zoals wij het vorig jaar ook ervaren hebben. Veel sneeuw, zon en schitterende landschappen.
Het harde licht is niet echt ideaal om topfoto's te schieten maar de beleving op het moment zelf en de herinnering eraan door de foto's maakt heel veel goed.
Eerlijke mooie fotografie
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Mooie compositie maar het sterk polar effect lijd me wat af...Ik zou het blauwe wat temperen.
Heb het hier eens geprobeerd en dan ziet hij er beter uit naar mijn mening.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
@ Pascal: persoonlijk vind ik de lucht mooi zo, tis natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik ga het nog eens herbekijken en eventueel een up plaatsen.
@ bouk: de originele opname is donkerder en heeft overal detail, maar ik heb de foto wat opgehelderd om meer de werkelijkheid te benaderen, zoals je weet is zon op sneeuw verblindend helder, dus hier en daar zal er wat detailverlies zijn, dat was de bedoeling.
Comment