Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heel mooi compo, precies of het water hier straks uit mijn scherm ga lopen.
Wat ik wel zou doen: Hooglichten wat temperen en de schaduwen ietsje oplichten, maar een fantastisch compo.
Vind het water ook veel te licht...weinig details te zien. Mis ook wat scherpte li van de foto...bewegingsonscherpte? Kan je goed zienn thv het gras.
Eerlijk...ik vind die niet zo geslaagd.
Gr Pascale
De scherpte is inderdaad niet ideaal, er was geen mogelijkheid hier om statief te gebruiken. De enige manier om hier bij te komen was door een tunneltje waar een persoon met mijn postuur niet eens zo gemakkelijk door kan, en dan aan de andere kan bijna zonder plaats om te staan vlug een paar foto's maken - heb dat een paar keer moeten herhalen wegens de spray. Bracketen dus moeilijk anders had ik dat gedaan. Toch vond ik het de moeite waard omdat het ergens een "intieme" omgeveng is, het is bijna of je in een ronde kamer bent met een giga-kraan die openstaat... Moeilijk natuurlijk om dat over te brengen. Bedankt allen voor de terechte commentaren.
Comment