Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
ja Ijsland is een paradijs voor landschapsfotografen. Ik ga ook zeker nog terug.
Heel mooie plaat (van Jokullsarlon?)! De voorgrond vind ik ook wel te licht. De reflectie van de lucht kan nooit lichter zijn dan de lucht zelf.
ja Ijsland is een paradijs voor landschapsfotografen. Ik ga ook zeker nog terug.
Heel mooie plaat (van Jokullsarlon?)! De voorgrond vind ik ook wel te licht. De reflectie van de lucht kan nooit lichter zijn dan de lucht zelf.
Het kan daar anders ook behoorlijk flauw weer zijn hoor.
Toen we er de eerste keer waren zat alles in potdichte mist, er was niemand. Op mijn aandringen zijn we blijven afwachten, en opeens kwam langzaam dit scenario uit de mist opdoemen. Ik krijg er nog altijd de rillingen van, ook nu bijna 30 jaar later.
Mooi beeld.
Alleen had ik de sluiter wat sneller gezet, de bewegingsonscherpte in de ijsschotsen vooraan stoort me enigszins. Maar misschien kon dit niet omwille van het licht.
Even denken, dit is een toch een avondfoto, niet ? Misschien problemen met het licht, als je voldoende DOF wil ??
Onmiskenbaar Jökulsárlón : de rivier bij het gletsjermeer of beter : de gletsjermeerrivier
Comment