Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Watten
Collapse
X
-
-
Re: Watten
Mooie foto die volgens mij nog beter wordt met minder voorgrond.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
een heel mooie opname.
ook een goed sfeertje.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ook ne mooie met het zonnetje erbij...alleen vind het gras te groen en de molen mist wat scherpte.
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtOok ne mooie met het zonnetje erbij...alleen vind het gras te groen en de molen mist wat scherpte.
Gr Pascale
De molen kon wat scherper, die heb ik manueel moeten instellen, wegens te donker.....Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk berichtAan de kleuren heb ik niets gewijzigd hoor.
De molen kon wat scherper, die heb ik manueel moeten instellen, wegens te donker.....
Door de tegenlichtopname was de voorgrond te donker en heb jij die waarschijnlijk wat opgelicht....daarom ook die te groene kleur denk ik.
Of zijn het verschillende belichtingen?
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtDoor de tegenlichtopname was de voorgrond te donker en heb jij die waarschijnlijk wat opgelicht....daarom ook die te groene kleur denk ik.
Of zijn het verschillende belichtingen?
Gr Pascale
Telkens kreeg ik de opmerking over de kleur van het gras. Ik vermoed dat het ook aan het soort gras en/of de grond zal gelegen hebben.
Het één opname.Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
Ik heb je foto wat bewerkt....het groen wat lichter gemaakt en de molen wat scherper.
Wil je de foto weg....zeg het mij maar hé!
Gr Pascale
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtIk heb je foto wat bewerkt....het groen wat lichter gemaakt en de molen wat scherper.
Wil je de foto weg....zeg het mij maar hé!
Gr PascaleNikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
-
Comment