Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
La Swiss
Collapse
X
-
-
Re: La Swiss
De compositie hier is wel leuk, maar de fototechniek is niet goed. Er zijn namelijk te veel uitgebrande highlights.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
-
Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk berichtDe compositie hier is wel leuk, maar de fototechniek is niet goed. Er zijn namelijk te veel uitgebrande highlights.
Comment
-
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk berichtDe compositie hier is wel leuk, maar de fototechniek is niet goed. Er zijn namelijk te veel uitgebrande highlights.
of liever ze verneuken met photoshop wou het zo en het zal zo blijven dit geeft de drama weer sorry
Comment
-
Dramatische lucht is heel mooi indien goed gefotografeerd maar de exposure is gewoon niet correct. Dat ligt niet aan fotoshop maar aan de camera instellingen. Dit is een forum waarop je eerlijke kritiek moet verwachten (lees reglement). Zo leer je iets bij, dat heb ik ook gedaan en doe ik nog altijd. Er zijn ook alternatieven om foto's te publiceren zonder feedback.
Comment
-
-
met die kritiek zit ik niets meer maar is gewoon dat er hier te veel mensen zijn die denken dat ze echt strikt de regeltjes moeten volgen fotografie is expresie weet ook wel dat er overbelichting in zit en uitgebrande vlekken maar dat is nu de manier waarop ik die plek daar wou fotograferen om toch nog een uniek beeld te krijgen tussen de al misschien duizende foto's die daar al van zijn getrokken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkcanon Bekijk bericht... of liever ze verneuken met photoshop wou het zo en het zal zo blijven dit geeft de drama weer sorry
greetz
CheetaLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
Comment