Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsopgang

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zonsopgang

Mooie compo en veer sfeer. Ik vind de foto wat teveel magenta hebben. witbalans?
    D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
    500px FaceBook

Comment

Heerlijk ochtendsfeertje, niets op aan te merken hier
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

Comment

Zeker de moeite om zo vroeg op te staan voor een zonsopgang, toffe plaat! Heb mijn filters deze week van een brug zien vliegen, al een geluk dat ze op de pechtstrook zijn beland.Resultaat pola filter en een Gnd naar de vaantjes.

Comment

mooi en rustgevende sfeer.
          mss boven wat croppen?
          Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

http://shantiguru.1x.com

Comment

Zalige prent van een bekende locatie
            Aan de ene kant fijn hoe we deze locatie kunnen blijven "herontdekken" met altijd nieuwe inzichten en omstandigheden, aan de andere kant geeft het ook wel aan hoe beperkt we zijn met écht mooie locaties in Vlaanderen (laat de storm maar komen)
            Web: http://www.hanscouwenbergh.be
            Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Ik zag het al toen we op de vlonder stonden te wiebelen en zei toen al direct tegen je dat dit een schitterend foto zou worden, bij deze zie je dat ik gelijk had
              Rond deze tijd van het jaar is dit inderdaad de beste standplaats voor een mooie zonsopgang te fotograferen, maar als in de winter alles weer is ondergelopen, dan is de zonsopgang ook wel mooi aan de kant van de dijk.

Persoonlijk vind ik dat het licht aan Schulensmeer erg vaak heel bijzonder is.

Het is een erg mooie foto geworden Ingrid en ik ben er zeker van dat je met die filters nog veel mooie landschapjes, zoals deze gaat kunnen tonen
              Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
              www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Voor mij ook een mooie plaat boordevol sfeer.

groetjes

moniq
                groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snapper Bekijk bericht
                  Zeker de moeite om zo vroeg op te staan voor een zonsopgang, toffe plaat! Heb mijn filters deze week van een brug zien vliegen, al een geluk dat ze op de pechtstrook zijn beland.Resultaat pola filter en een Gnd naar de vaantjes.
                  Snapper bedankt, dat is minder goei nieuws. Ik overweeg er een speciaal tasje vr te kopen dat je aan een riem kan hangen.

Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk bericht
                  Zalige prent van een bekende locatie
                  Aan de ene kant fijn hoe we deze locatie kunnen blijven "herontdekken" met altijd nieuwe inzichten en omstandigheden, aan de andere kant geeft het ook wel aan hoe beperkt we zijn met écht mooie locaties in Vlaanderen (laat de storm maar komen)
                  idd spijtig genoeg hebben we hier een beperking qua mooie locaties
                  groetjes Ingrid

Comment

allen bedankt bedankt vr de fijne reacties

Vossie , reden te meer om er nog eens nr toe te gaan
                    groetjes Ingrid

Comment

Working...
                    X