Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind dit tegelijkertijd een plaats vol mogelijkheden maar ook valkuilen; niet zo gemakkelijk om weer te geven zonder veel "rommel" mee te nemen. De keren dat ik er was was ook telkens met familie en dan ben je minder vrij, maar deze opname vind ik bijzonder goed geslaagd!
dank voor de vele en fijne reactie's ,had dit niet verwacht eerlijk gezegd ,ben positief bedrogen
ook sorry dat ik hier op dit moment wat minder reageer ,dit is nu normaal het seizoen voor macro voor mij en daar alleen al kruipt er heel veel tijd in om op zoveel mogelijk foto's een reactie te plaatsen ,
binnenkort zit ik dan weer hier met landschappen
Comment