Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Skogafoss..
Collapse
X
-
-
Re: Skogafoss..
Zeer sterk beeld...Heeft ook wel iets abstracts nu.
Danny is hier zeker van zeer grote meerwaarde, nu zie je pas hoe een imposante waterval dit is.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Zonder een mens erop had deze foto mij weinig gezegd. Het zit hem soms echt in de kleine dingen. Heel mooi zo
Comment
-
das heel goed.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtZeer sterk beeld...Heeft ook wel iets abstracts nu.
Danny is hier zeker van zeer grote meerwaarde, nu zie je pas hoe een imposante waterval dit is.
Maar als ik de verhouding bekijk : dit is toch maar een deel van de waterval ?
Hier achter mij hangt iets soortgelijks maar omdat één persoon compleet in nietigheid vervalt als je de volledige hoogte van de waterval gebruikt heb ik indertijd de jeep tot aan de waterval gereden (mag niet meer) met de deur open en mijn vrouw laten instappen. Deze waterval is in het hoogseizoen zodanig populair dat het zonder kloonwerk omzeggens onmogelijk is om dit soort plaatjes te schieten.
O ja, het verhaal wil dat er aan de voet van de waterval een kist met goud verborgen ligt
Maar nog een vraagje : een paar 100 m links van Skogafoss ligt een veel minder gekende waterval, verscholen in een kloof. Probleem is dat je daar water moet doorwaden dat in het slechtste geval tot aan je lies komt, de laatste keer was dat kniehoogte, ik ben er nooit geraakt. Jullie zijn er toevallig niet bij geraakt ?
Comment
-
Je voelt de power en de nietigheid vd mens (niks persoonlijk eh Danny)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk berichtHelemaal mee eens. Ook origineel kwa concept. Mooi werk.
Maar als ik de verhouding bekijk : dit is toch maar een deel van de waterval ?
Hier achter mij hangt iets soortgelijks maar omdat één persoon compleet in nietigheid vervalt als je de volledige hoogte van de waterval gebruikt heb ik indertijd de jeep tot aan de waterval gereden (mag niet meer) met de deur open en mijn vrouw laten instappen. Deze waterval is in het hoogseizoen zodanig populair dat het zonder kloonwerk omzeggens onmogelijk is om dit soort plaatjes te schieten.
O ja, het verhaal wil dat er aan de voet van de waterval een kist met goud verborgen ligt
Maar nog een vraagje : een paar 100 m links van Skogafoss ligt een veel minder gekende waterval, verscholen in een kloof. Probleem is dat je daar water moet doorwaden dat in het slechtste geval tot aan je lies komt, de laatste keer was dat kniehoogte, ik ben er nooit geraakt. Jullie zijn er toevallig niet bij geraakt ?
Comment
-
Love this image... zo simpel, zo mooi!
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtVolgens mij heb je het op die verscholen waterval vlakbij seljalandfoss. Die hebben we ook bezocht Wel niet door de spelonk geweest wegens enorm veel spray. (fotografisch was die ook minder interessant)
Meer nog : je hebt het bij het rechte eind
En die spray : idd. Ik herinner me dat ik daar ergens naar boven ben gekropen, uitgeleden en in het slijk ben terechtgekomen. Niks aan de camera maar ik zag er wel proper uit.
Toch staat het me voor dat er in de buurt van Skogafoss ook iets dergelijks moet te vinden, maar dan aan de rechtse kant, enfin, ik ben in de war misschien.
Ben je naar boven geweest bij Skogafoss, daar waar de wandeling naar Thorsmork begint ?
Comment
-
Ik ben er spijtig genoeg nooit geweest, maar na het bekijken van dit indrukwekkend beeld, begint het toch te kriebelen.
Comment
Comment