Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Gisteren waren er bij ons in de buurt talloze bliksemschichten achter het dikke wolkendek .
Dit was het resultaat .
Hopelijk vinden jullie het een beetje geslaagd ?
Groetjes
Luc
Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Ik baalde toen ik die lucht zag toen ik van mijn werk kwam...grrrrr....tuurlijk mijn toestel niet mee....man man man...had ik nog nooit gezien...was prachtig!
Knap vastgelegd Luc!
Gr Pascale
Heel mooi gedaan! Ik zag deze luchten en het prachtige schouwspel ook in de verte en baalde net als tantine dat ik geen camera bij de hand had… Gelukkig hebben we jou nog
Ik vind de zwarte voorgrond net iets te dominant maar verder een hele mooie foto!
Comment