Onderweg vanaf de parkeerplaats bij de Swartvlei, langs de duinen naar Gerrickes IJland.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Walking to Gerrickes
Collapse
X
-
Walking to Gerrickes
Onderweg vanaf de parkeerplaats bij de Swartvlei, langs de duinen naar Gerrickes IJland.
vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----Labels: Geen
-
-
Re: Walking to Gerrickes
1 van de mooiere/betere uit de reeks.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
knap standpunt genomen, zeer mooi van kleur en diepte
Comment
-
Héél knap, top.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtknap standpunt genomen, zeer mooi van kleur en diepte
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shantiguru Bekijk berichtweer mooie structuren en kleuren.
om het helemaal af te maken zou ik de rechter bovenhoek een héééééél klein beetje oplichten...'t is bijna de moeite niet, maar toch...
heel mooigroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Schoontje hoor. Ik zou dat stukje ook wel wat oplichten. Warme kleuren zijn hier wel op hun plaats.
Groep patrick
Comment
-
Knap....Vooral zeer goed uitgelicht, nog niet zo gemakkelijk hier denk ik.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
weeral eens een fijne foto. Er staat vanalles op, zonder dat het imho te druk wordt.mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
Bedankt voor de reacties!
Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk berichtJij en dboke komen echt op super mooie plaatsen. Heel fascinerend... Doet me zin krijgen om ook eens naar die landen te trekken.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk berichtBedankt voor de reacties!
Nog een paar weekjes en dan ga ik weer op reis. Hopelijk kom ik met stapels terug!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk berichtEn waar ga je heen dan? Ben alvast benieuwd naar die nieuwe stapels! Fijne reis alvast!vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
Comment