Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bomen en vlakken .
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Bomen en vlakken.
heel mooie opname.
maar van mij mag er wel een stukje van het gras af.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Mooie eenvoudige prent
Comment
-
Idd...mooie prent met al die boompjes.
Misschien toch eens naar je witbalans kijken ivm de lucht...beetje te paars.
Gr Pascale
Comment
-
Heel mooi, je hebt al een paar meer van dit soort knappe foto`s hier laten zien, dit is ook weer zo`n mooie...Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Re: Bomen en vlakken .
Minimalistisch mooi. Van dergelijke eenvoud hou ik wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtIdd...mooie prent met al die boompjes.
Misschien toch eens naar je witbalans kijken ivm de lucht...beetje te paars.
Gr Pascale
Want toen ik je foto hier bewerkt heb had die toch een andere kleur...of ben ik verkeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtRaar...nu is je lucht blauwer....heb je die dan aangepast???
Want toen ik je foto hier bewerkt heb had die toch een andere kleur...of ben ik verkeerd?
heb ook regelmatig dat de foto's donkerder zijn dan origineel...geen constante dus.
welke gebruik jij?
Comment
-
Prachtige plaat, met een schitterende vlakverdeling. Je "ziet" het ! En een dik compliment daarvoor.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtPrachtige plaat, met een schitterende vlakverdeling. Je "ziet" het ! En een dik compliment daarvoor.
Groeten,
Johan
Comment
-
Comment