Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik kan de bewerking wel smaken. Zelfs dat het ding compleet scheef staat op deze foto stoort me niet echt misschien mag dat wel een beetje als je zo oud wordt
Ik kan de bewerking wel smaken. Zelfs dat het ding compleet scheef staat op deze foto stoort me niet echt misschien mag dat wel een beetje als je zo oud wordt
Zoals je kan lezen in het zinnetje boven de foto, is dit inderdaad hetgeen ik wilde tonen met deze foto :-)
Philip
Iedereen heeft een fotografisch geheugen, alleen zit bij de meeste nog het dopje voor de lens Mijn foto site
Wat de bewerking ook mag inhouden, ik moet er te lang naar kijken om het mooi te vinden. Helaas
Ik lees dat het zo bedoeld is, dus kan ik er verder niets aan toevoegen. Ik vind het onder de pier toch iets te druk met mensen.
Comment