Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ice, wind and fire

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ice, wind and fire

Héél mooi hoor zeg, wauw, wat een mooi contrast tussen alle kleuren. Heel knap!
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Eddy, Uiteraard neem ik elke comment heel serieus, en ben nog eens gaan zoeken wat je kon bedoelen.
      Heb je het over het rood boven die platte ijsberg uiterst rechts en boven die hogere ijsbergen ?
      Daar zie je inderdaad niet de reflectie van, omdat die ijsbergen meer naar voor liggen, en je dus minder van de reflectie ziet.

Ik hoop dat ik daarmee jouw twijfels weggenomen heb ?
      Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
      Bedankt voor de reacties !

De warme kleuren komen door de ND110.
      Ik heb het meeste rood eruit gehaald, maar toch nog wat warmte in gelaten. IJsland is tenslotte het land van ijs en vuur.

Eddy,
      Wat klopt er niet volgens jou ?
      De foto is niet lokaal bewerkt, dus de reflectie en de lucht is zoals in de opname.
      Ik heb nog eens kritisch bekeken, en kan niks abnormaal vinden.

(
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
        Bedankt voor de reacties !

De warme kleuren komen door de ND110.
        Ik heb het meeste rood eruit gehaald, maar toch nog wat warmte in gelaten. IJsland is tenslotte het land van ijs en vuur.

Eddy,
        Wat klopt er niet volgens jou ?
        De foto is niet lokaal bewerkt, dus de reflectie en de lucht is zoals in de opname.
        Ik heb nog eens kritisch bekeken, en kan niks abnormaal vinden.

(
        Danny, ik schrijf niet dat er iets niet klopt, ik heb enkel een bedenking bij de "tweede ijsberg" van rechts waar de weerspiegeling zeg maar "oranje" is terwijl ik deze kleur nergens in de lucht erboven terugvindt ...just my 2cts hé
        nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
          Danny, ik schrijf niet dat er iets niet klopt, ik heb enkel een bedenking bij de "tweede ijsberg" van rechts waar de weerspiegeling zeg maar "oranje" is terwijl ik deze kleur nergens in de lucht erboven terugvindt ...just my 2cts hé
          Het oranje is donkerder in de reflecties dan in de lucht. Als je goed kijkt komt het oranje lichter terug in de lucht.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

Comment

Een hele mooie en zeer passende tittel
            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
            Groeten
            Kurt

Comment

Zonder meer een prachtige opname.
              Groetjes Chris.

Comment

Working...
              X