Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Eddy, Uiteraard neem ik elke comment heel serieus, en ben nog eens gaan zoeken wat je kon bedoelen.
Heb je het over het rood boven die platte ijsberg uiterst rechts en boven die hogere ijsbergen ?
Daar zie je inderdaad niet de reflectie van, omdat die ijsbergen meer naar voor liggen, en je dus minder van de reflectie ziet.
Ik hoop dat ik daarmee jouw twijfels weggenomen heb ?
De warme kleuren komen door de ND110.
Ik heb het meeste rood eruit gehaald, maar toch nog wat warmte in gelaten. IJsland is tenslotte het land van ijs en vuur.
Eddy,
Wat klopt er niet volgens jou ?
De foto is niet lokaal bewerkt, dus de reflectie en de lucht is zoals in de opname.
Ik heb nog eens kritisch bekeken, en kan niks abnormaal vinden.
De warme kleuren komen door de ND110.
Ik heb het meeste rood eruit gehaald, maar toch nog wat warmte in gelaten. IJsland is tenslotte het land van ijs en vuur.
Eddy,
Wat klopt er niet volgens jou ?
De foto is niet lokaal bewerkt, dus de reflectie en de lucht is zoals in de opname.
Ik heb nog eens kritisch bekeken, en kan niks abnormaal vinden.
(
Danny, ik schrijf niet dat er iets niet klopt, ik heb enkel een bedenking bij de "tweede ijsberg" van rechts waar de weerspiegeling zeg maar "oranje" is terwijl ik deze kleur nergens in de lucht erboven terugvindt ...just my 2cts hé
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
Danny, ik schrijf niet dat er iets niet klopt, ik heb enkel een bedenking bij de "tweede ijsberg" van rechts waar de weerspiegeling zeg maar "oranje" is terwijl ik deze kleur nergens in de lucht erboven terugvindt ...just my 2cts hé
Het oranje is donkerder in de reflecties dan in de lucht. Als je goed kijkt komt het oranje lichter terug in de lucht.
Comment