Zoals steeds best te bekijken op een zwarte achtergrond,
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zomeravond
Collapse
X
-
Zomeravond
Labels: Geen
-
-
Re: Zomeravond
Wel ik moet zeggen dat er een mooie compositie is uitgekomen maar.......
Het matched niet allemaal even met de realiteit vind ik.Het onderste gedeelte van de foto lijkt me te fel gemanipuleerd om goed belicht uit de hoek te komen vind ik persoonlijk.
Een licht verschil dat eigenlijk botst met de realiteit.
Ik zal wel genoeg lichtsituaties gezien hebben op die jaren dat ik dit zeker zie of kan interpreteren.
Ik heb van jou al meer realistischer werk gezien.
Das mijn eerlijke mening.
-
Aantrekkelijke plaat(s)
Ik denk dat Pascal het goed ziet.
Vooral de weerspiegeling klopt niet in lichtintensiteit. Het is nu precies andersom
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Ik heb een update geplaatst met minimale bewerkingen...persoonlijk oogt hij idd beter...
Met dank (again) aan Pascal ;-)
Mvg,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door be__silencior Bekijk berichtIk heb een update geplaatst met minimale bewerkingen...persoonlijk oogt hij idd beter...
Met dank (again) aan Pascal ;-)
Mvg,
Bedankt.
Comment
-
-
mooie update, al vind ik de eerste ook wel mooi, juist door de bewerking.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Mooie update!
Gr Pascale
Comment
-
Heerlijke compo, licht en kleuren...Heel mooi.
1 puntje....De reflectie is in de update nog steeds wel een stuk lichter dan de lucht zelf...Misschien dit nog wat temperen.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtHeerlijke compo, licht en kleuren...Heel mooi.
1 puntje....De reflectie is in de update nog steeds wel een stuk lichter dan de lucht zelf...Misschien dit nog wat temperen.
Comment
-
Knappe plaat zonder meer. Wel veel concurrentie tussen heel mooie lucht en heel mooie voorgrond. Daarom zou ik persoonlijk een stukje lucht eraf halen dan wordt hij rustiger en gaat de aandacht meer naar de voorgrond
Comment
Comment