Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Militaire kerkhoven. Altijd een dankbaar onderwerp om te fotograferen.
Naar deze ben ik nog niet geweest.
Het zit allemaal goed he, qua compo. Ook de kleuren zijn in orde.
Voldoende scherp. Ik zou zeggen:
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
heel mooi, een beetje meer levendigheid in de kleuren maakt het nog beter.
Leuke compositie met goed beheer van de tegenlicht. De meeste mensen (incl. mezelf) zouden voor de wat donkerder, meer gesatureërde kleuren gaan, maar toch vind ik dat deze wat lichtere benadering óók wat heeft.
De update steekt er net een beetje bovenuit, wat mij betreft.
Erg mooi gedaan met die lange schaduwen. Hoe heb je het licht zo onder controle gekregen ? Daarvoor in ieder geval een dik compliment.
Groeten,
Johan
Heb de voorgrond iets donkerder gemaakt en een beetje meer levendigheid toegevoegd, bedankt voor de hulp Stoffograaf en Helen!
graag gedaan!
maar donkerder hoefde voor mij niet, vind de helderheid heel goed in de originele, heeft enkel wat meer levendigheid (vibrance) in de kleuren nodig.
ik ga eens tegendraads doen Ik zou de donkere delen nog donkerder zetten zodat er meer contrast komt in de plaat. De up vind ik daarom beter dan het origineel.
Maar zowieso mooie plaat
Comment