Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Weg mooi verdeeld in twee helften, alsof ik al zelf de doorgetrokken streep wil overschrijden Ja, die wolken, hoe divers en verschillend kun je niet zijn in een vak.
Van een grouwe dag maak jij er altijd nog wel een zonnige van
ik vind dit één van je sterkste ,hele mooie symmetrie en goed nagedacht over de compo (lijntjes mooi uit de hoeken ) knappe diepte in je foto en tuurlijk weer mooie wolken
Levensgevaarlijk !
En inderdaad fraaie symmetrie. Toch wordt mijn nieuwsgierigheid geprikkeld, hoe het kan dat de middellijn scheef wegloopt.
Groeten,
Johan
Mooi de diepte in je foto...maar toch opletten hé Bouk!
Voor mij mocht de foto wat meer opgelicht worden en misschien ook wat meer contrast.
Gr Pascale
Comment