Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie update. Bedankt.
Maar die van Helen is wel echt heel mooi.
Kan je zien dat je heel veel van kleur moet weten, om een perfecte Z/W te maken. Is helaas bijna een verloren kunst, omdat we er te weinig mee bezig zijn. Ik heb er ook geen kaas van gegeten, hoor !
Groeten,
Johan
hier een derde poging om er iets degelijks te trachten van te maken ,zal eerlijk bekennen dat ik een paar uur zoet mee ben geweest verschillende keren weer helemaal opnieuw begonnen ,
ben nieuwsgierig
zeer zeer interessante voorbeeldjes van wat je met een foto kan doen. Er zouden hier op het forum meer mogelijkheden moeten zijn om dergelijke studies te maken die ons alleen maar wijzer maken... dank je wel, helen en bopatje !
inderdaad wel leuk om de verschillende versies te zien en wat de bewerking met een foto kan doen. Ga hier ook voor versie nr3, al vind ik nr 2 ook wel heel knap!
Wat een verschil met de 1e versie...Was een mooi beeld, maar nu de laatste is echt heel mooi.
Ik las net wat er met je hand gebeurd was, een goed en spoedig herstel toegewenst Patrick..
Comment