Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wat een detail en scherpte. Vette complimenten daarvoor.
Voorgrond is wel iets te licht om waar te zijn. De bewerking is helaas iets te duidelijk aanwezig. Vooral aan de takjes, net boven de horizon.
Iets meer aandacht aan de nabewerking, en het is een topper.
Groeten,
Johan
waarschijnlijk een vrij gelijkaardig probleem als wat ik ook had overlaatst : het oplichten van het te donker belichte groen in de schaduw maakt er een onnatuurlijk groen van (shoot me in the head als ik er kompleet naast zit, wel figuurlijk skieten he, nie letterlijk nie).
Geen flauw idee hoe het aan te pakken om dat groen natuurlijker te houden...
Wat een detail en scherpte. Vette complimenten daarvoor.
Voorgrond is wel iets te licht om waar te zijn. De bewerking is helaas iets te duidelijk aanwezig. Vooral aan de takjes, net boven de horizon.
Iets meer aandacht aan de nabewerking, en het is een topper.
Groeten,
Johan
En waarom hé, een beetje levels en curves kan al wonderen doen, en je behoudt de natuurlijke schoonheid.
Niettemin een aangename plaat! Ha daar staat nog wat gele lis.
Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment