Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een mooie laatste zonsondergang van gisteren op de Teut.
Re: Een mooie laatste zonsondergang van gisteren op de Teut.
Dank je wel mensen.. Blijkbaar zijn ze hier op bd overhit om te reageren of wel is hij nie goed genoeg..
Waardering voor zij die moeite doen....
Ik hou het een beetje kalmer de komende tijd.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Hoi Pascal,
Wat een mooie plaat. Het prachtig moment op schitterende wijze vastgelegd. Vooral de wolkenkrans is grandioos.
Het zonnetje is een beetje prikkerig, maar ik besef dat dat in die situatie bijna niet anders kan.
Groeten,
Johan
ik kom iets minder op deze afdeling daar ik mij nu iets meer concentreer op het macro seizoen ,al is het dees jaar meer passief ,daarom had ik deze ook nog niet gezien
maar toch een mooie foto hoor met heel wat sfeer
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Dank je wel mensen.. Blijkbaar zijn ze hier op bd overhit om te reageren of wel is hij nie goed genoeg..
Waardering voor zij die moeite doen....
Ik hou het een beetje kalmer de komende tijd.
Begrijp dit niet goed? Hele reeks reactie's hier. Hoor je mij klagen dat ik geen reactie's krijg?
Mooie plaatje
Comment