Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zoals dikwijls met je foto's is er een leegte aan de rechterkant van je histogram en daardoor mankeert de foto pit (toch voor mijn smaak).
Te somber voor mij.
mvg,
Eddy
Zoals dikwijls met je foto's is er een leegte aan de rechterkant van je histogram en daardoor mankeert de foto pit (toch voor mijn smaak).
Te somber voor mij.
mvg,
Eddy
+1
Wolkjes zijn wat aan de grijze kant, als ik het histogram bekijk dan ben je zeker 2 stops onderbelicht!
Je bent wel goed bezig de laatste weken en zeer productief Bouk al ben ik niet zo een fan van panoramas....of ze moeten juist tot mijn verbeelding spreken...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik volg Helen hier....koeien zijn te ver weg....enkele op de voorgrond had beter geweest. Hadden ze geen zin om naar je te komen....Pascal heeft meer succes hoor
Wel ne hele mooie wolkenlucht!
Gr Pascale
Comment