Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik probeer te begrijpen wat jullie precies bedoelen met dieptewerking. Van de duizenden reacties die ik elders op deze foto heb gekregen, was er niet een bij die hierover begon, en nu opeens twee uit twee - dat is opmerkelijk.
Vinden jullie dat er teveel dieptewerking is door de rotsen in de nabije voorgrond, of juist te weinig?
In verband met die dieptewerking : het sterke punt van deze foto vind ik nu net dat je je bij het eerste zicht onmiddellijk afvraagt "hé, wat is dit". Daarna vul je met je hersenen de rest in . Het is net dat gevoel dat volgens mij een foto aantrekkelijk maakt en mysterieus.Knap zoals altijd
Mooie opname Marsel, heel knap uitgewerkt.
Diepte vind ik er wel voldoende inzitten en wat het is zag ik ook eigenlijk onmiddellijk.
Het enige wat ik dan wel spijtig vind is het zwarte gedeelte in het midden (center linkerkant doorkijk)
Het zal waarschijnlijk niet mogelijk geweest zijn om enkel stappen naar links te zetten want anders had je dat wel gedaan vermoed ik
Het zal waarschijnlijk niet mogelijk geweest zijn om enkel stappen naar links te zetten want anders had je dat wel gedaan vermoed ik.
Klopt. Ik heb hier eindeloos geschoven met mijn statief om dit standpunt te krijgen. Links van de boog staat een enorm rotsblok, een stap naar links en dat rotsblok verschijnt in de rotsboog waardoor de opening kleiner wordt. Een stap naar rechts en de derde opening verschijnt aan de linkerkant, zoals je die goed kunt zien in mijn vorige versie van deze locatie.
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71Bekijk bericht
Double Arch?
Juist. Zie ook de uitgebreide beschrijving op mijn blog. Vertaalknop aanwezig, indien gewenst.
Comment