Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Castelluccio

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Castelluccio

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
    koppigaard!

Die ga ik wel niet allemaal wegshoppen he
    Maar mss zit er wel eentje zonder gras in mijn archief, dus speciaal voor jou eentje zonder gras en eentje met alleen lucht en bergen, anders nog iets?
    Haha...ik weet het...'k ben af en toe wel eens koppig maar niet voor lang hoor!
    En wat lief dat jij speciaal voor mij er 2 wilt posten...wat een eer!!
    Euh....nog iets.....? Neen...awel ja eigenlijk.....vraag niet veel hoor....blijf maar die knappe foto's posten...goed?
    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
      Haha...ik weet het...'k ben af en toe wel eens koppig maar niet voor lang hoor!
      En wat lief dat jij speciaal voor mij er 2 wilt posten...wat een eer!!
      Euh....nog iets.....? Neen...awel ja eigenlijk.....vraag niet veel hoor....blijf maar die knappe foto's posten...goed?
      Gr Pascale
      lol, ik zal mijn best doen, op voorwaarde dat jij ook van die zalige foto's blijft posten.
      groeten, Kristof
      Canon EOS 5D mkII

Comment

Weer een bekende locatie - ik hou van je stijl met de zachte kleuren. Ik ga mee over de grassprieten maar ga hier niet te veel over zeuren. Ik vind het een mooie plaat.
        Web: http://www.hanscouwenbergh.be
        Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Ik heb deze al een paar keer bekeken en blijf hem prachtig vinden. De compo is voor mij perfect (na de update).

Comment

mooi maar, toch ook wat twijfel over de begroeiing op de voorgrond.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heel mooi Kristof . Wat een geweldig mooi licht heb je hier te pakken !
              Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Alvorens deze helemaal verdwijnt in de lijst, toch nog vlug even iedereen bedanken voor alle reacties!
                groeten, Kristof
                Canon EOS 5D mkII

Comment

Zal niet vlug naar blad twee verdwijnen denk ik.
                  Zowel deze hier als deze (klik) vind ik gewoonweg super.
                  Zou wel heel graag weten (per PM) hou je aan deze bewerking bent gekomen.
                  Vind beide foto's gewoonweg super.
                  Die kleuren fascineren me geweldig.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Zal niet vlug naar blad twee verdwijnen denk ik.
                    Zowel deze hier als deze (klik) vind ik gewoonweg super.
                    Zou wel heel graag weten (per PM) hou je aan deze bewerking bent gekomen.
                    Vind beide foto's gewoonweg super.
                    Die kleuren fascineren me geweldig.
                    heel erg bedankt voor dit mooie compliment Red Falcon.
                    ik ben bezig een PM op te stellen met uitleg, hopelijk heb je er wat aan.

Kristof
                    groeten, Kristof
                    Canon EOS 5D mkII

Comment

Kristof
                      En of, heel erg bedankt hoor.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                      Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Heel knappe plaat!
                        Compo, kleuren, schaduwen, alles perfect!

Gr,
                        Tom

Comment

Kristof
                          En wij moeten op onze honger zitten.... Gij bent ne mooie..lol
                          Met of zondersprieten..vind het een goeie en anders komt ge bij mij op het werk maar een goeie bosmaaier kopen.ze staan in reklam..
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Voor mij is dit een plaat waarover goed nagedacht werd.
                            Het licht heel mooi gevangen, kleuren, compo; allemaal best ok
                            Update 'oogt' inderdaad rustiger; heel mooi werk !
                            BTW: voor mij ook een bezochte omgeving, maar dan met staalharde lucht; voor mij niet mooi

Comment

update is super

Comment

nogmaals heel erg bedankt voor de toffe reacties!

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                                Met of zondersprieten..vind het een goeie en anders komt ge bij mij op het werk maar een goeie bosmaaier kopen.ze staan in reklam..
                                had je dat wat eerder gezegd, ik was zaterdag in het domein Helchterhoef, is dat niet in je buurt? anders was ik eens langsgekomen

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
                                ...BTW: voor mij ook een bezochte omgeving, maar dan met staalharde lucht; voor mij niet mooi
                                je moet idd wat geluk hebben met het licht en de weersomstandigheden, voor ons was het minder interessant om te wandelen, maar des te meer om te fotograferen...
                                volgende keer heb je misschien meer geluk Roland.
                                groeten, Kristof
                                Canon EOS 5D mkII

Comment

Working...
                                X