Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Waarom zo ver? Heb ik hen eigenlijk niet gevraagd. Maar ze plaatsen een holle metalen buis diep in het zand en steken daarin hun vishengel. Als ze dan een vis gevangen hebben (en ik spreek dan niet van een klein visje) mag die hengel dan niet omver vallen.....want dan zijn ze die vis kwijt. Heb ik laatst zien gebeuren...daar was die buis nog te veel in het natte zand.
Ik denk....neen....ik ben er bijna zeker van dat dit de reden is.
Gr Pascale
Aangename foto om naar te kijken en goed compo. Op de horizon aan de linkerkant zie ik nog iets dat mijn aandacht een beetje wegneemt, zou dat nog wegclonen!
Waren wel heel mooie kleuren die avond. En mooi vastgelegd ook natuurlijk.
Ook sterk omdat alles naar links in de foto gaat. En ja, dan heeft Snapper een punt.
Groeten,
Johan
Comment