Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Een mooitje Bouk. Prachtig belichte wolken.
Een beetje jammer is de blauwe rechterbovenhoek, maar afsnijden is ook absoluut geen optie, vind ik.
Groeten,
Johan
Een mooitje Bouk. Prachtig belichte wolken.
Een beetje jammer is de blauwe rechterbovenhoek, maar afsnijden is ook absoluut geen optie, vind ik.
er zat linksboven ook een stuk blauw, dat heb ik er al afgehaald.
rechtboven zo gehouden, omdat anders er alleen maar en stukje blauw links in het midden zou zitten.
nu komt het blauw van de lucht nog een keer (diagonaal) terug.
grt,bouk.
Ik begin zelf meer en meer van wolken in foto's te houden en dat is uw schuld .
Ik bedoel dit niet denigrerend maar eerder dat je me op de goede manier hebt aangestoken .
Weer zo'n prachtige hemel.
Al werd je kletsnat na deze, toch zou ik je niet 'Rain Man' noemen, want daar is er al eentje van, maar 'Cloud Man'.
Groetjes
Ik vind dat je goed bezig bent Bouk en vooral productief.
Goed bezig met deze weer. Waar ik vond dat je bij andere fotos wat te veel paaltjes of huisjes of andere zaken te veel had vind ik deze net het tegenovergestelde ...dus nice minimalisme en een mooie compositie.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment