Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vind dit echt een speciaal beeld, Benjamin. Vooral die boterbloempjes die als lichtjes in het gras te zien zijn.
Misschien is het idee voor de toekomst, om eens te gaan fotograferen wanneer de zon links van het kruis ondergaat. Dan wijst alles in dezelfde richting.
Groeten,
Johan
Eigenlijk was ik vertrokken met het idee om die boterbloempjes vast te leggen. Maar ik miste wat op de voorgrond. Die betonbalken zijn waarschijnlijk ankerpunten voor een vroegere zendmast. Het zijn echt wel kanjers (ze lijken kleiner op de foto). Ik kon er met statief en al op gaan staan
Vind het kruis een meerwaarde, mooie opname van hier in de streek
We zouden eens moeten afspreken hè, we zijn buren en er zijn hier wel mooie plaatsjes om te fotograferen.
Comment