Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een gewoon uitzicht op de Kikbeek.
Collapse
X
-
-
Re: Een gewoon uitzicht op de Kikbeek.
Een mooi landschap...met natuurlijke kleurtjes....goed diepte in je foto en mooi van comp.
Mooi!
Gr Pascale
-
Dat ziet er mooi uit Pascal ,die is gemaakt op de top van fietspad (aan z'one steile berg).
Mooie blauwe lucht met weinig wolkjes , veel groen en de brem die in bloei staat. .En de grote blauwe waterplas
en op de achtergond de steile wanden van de zandkuil.
Ook mooi de grote versie met heel veel detail.
Prachtige locatie.
off topic
wij waren een tijd geleden aan het andere uiteinde boven en onder aan het strand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dacale Bekijk berichtDat ziet er mooi uit Pascal ,die is gemaakt op de top van fietspad (aan z'one steile berg).
Mooie blauwe lucht met weinig wolkjes , veel groen en de brem die in bloei staat. .En de grote blauwe waterplas
en op de achtergond de steile wanden van de zandkuil.
Ook mooi de grote versie met heel veel detail.
Prachtige locatie.
off topic
wij waren een tijd geleden aan het andere uiteinde boven en onder aan het strand.
Comment
-
Mooie compo & belichting Pascal.
Leuke streek waar jullie daar wonen ;-)
Gr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtIk weet waar je bedoeld maar ik was met mijn Vespa gestopt langs de straat waar die rotsen liggen en had mijn groot slot niet mee en durfde hem niet zolang aleen te laten anders was ik tot beneden gegaan. Mja de volgende keer ga ik met de auto en dan heel vroeg. Hopelijkis het zondag morgen een mooie morgen.
In principe mochten we daar onder niet komen volgens de plaatjes op de slagbomen , maar ge weet als ge met iets naar huis wilt komen
moet ge soms iets verder gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtEen mooi landschap...met natuurlijke kleurtjes....goed diepte in je foto en mooi van comp.
Mooi!
Gr Pascale
1½ - 2 cm, is al een heel verschil.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooi weids zicht daar
Comment
-
Mooie frisse prent, nét of het toch nog eens lente gaat worden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtBen het helemaal eens. Maar ik vraag me toch een beetje af, of de helft lucht niet een beetje veel van het goede is.
1½ - 2 cm, is al een heel verschil.
Groeten,
Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtGoh ik weet het niet hoor... Had het ook geprobeerd bij de eerste poging maar ik zie het eigenlijk liever zo...goed? ')
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Comment
-
Mooi beeld van een mooi stukje natuur....De grote versie isNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment