Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Stadszicht
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Stadszicht
vind die HDR look hier niet mooi.
vind altijd dat de lucht er dan zo vreemd uit komt te zien.
tis net of de lucht er niet bij past of later is toegevoegd.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Heel mooi kijkje op de stad maar HDR iets te ver doorgedreven voor mij
Comment
-
Het enige wat ik mis in deze foto zijn de schaduw partijen door de HDR bewerking, alles werkt een beetje "plat", er zit geen diepte in de foto.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
En toch kan ik dit wel smaken . Ondanks dat als ik HDR gebruik een natuurlijke toning toepas.(blending)
Comment
-
-
HDR op deze manier hou ik helemaal niet van, maar ik vind het toch een schitterende plaat.
Zit wel een beetje vert. vertekening op.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Hdr is niet mijn ding maar qua stadsbeeld kan het mij wel bekoren.Canon 40D + toebehoren - SONY DSC-F828
Wat jammer dat de mensen geen problemen kunnen ruilen. Iedereen weet hoe hij die van een ander moet oplossen.
Comment
-
Kan het met een beeld als dit ook wel smaken...Mooie foto.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtHet enige wat ik mis in deze foto zijn de schaduw partijen door de HDR bewerking, alles werkt een beetje "plat", er zit geen diepte in de foto.
Normaal heb ik een gruwelijke hekel aan HDR, ik vind het gewoon niet mooi, maar dit vind ik een fantastisch plaatje.
Groeten,
Geert
Comment
Comment