Op een trieste avond
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Red Pike
Collapse
X
-
Red Pike
Op een trieste avond
vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----Labels: Geen
-
-
Re: Red Pike
Mooi hoe deze in mist gehulde bergen en tevens groen begroeit een beekje naar het dal brengen
dat dan in een meer stroomt.
Comment
-
-
Comment
-
hoe mooi somber kan zijn.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Juist het sombere vind ik heel mooi hier...Knap.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
mooi
update: een panocrop van de onderste helft ziet er ook de moeite uit
met ietske meer ruimte onderaan dan, of zit die eraan te komen ?Last edited by Dirtyharry71; 24 mei 2013, 11:42.
Comment
-
-
Ook mooi zeg! De lichte vlek in de lucht is mooi in balans met het donkerder eilandje. Als ik mag zeuren, aan de weerspiegeling te zien staat i scheef en ik zou persoonlijk dat witte takje (?) in het water onderaan wegtoveren.
Maar ik zei het al, gezeur want het is een hele mooie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk berichtmooi
update: een panocrop van de onderste helft ziet er ook de moeite uit
met ietske meer ruimte onderaan dan, of zit die eraan te komen ?
Oorspronkelijk geplaatst door ESR Bekijk berichtOok mooi zeg! De lichte vlek in de lucht is mooi in balans met het donkerder eilandje. Als ik mag zeuren, aan de weerspiegeling te zien staat i scheef en ik zou persoonlijk dat witte takje (?) in het water onderaan wegtoveren.
Maar ik zei het al, gezeur want het is een hele mooie.Last edited by Helen; 24 mei 2013, 16:42.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Prachtige somberheid vastgelegd. Mij viel op dat het watervalletje de weg wijst tussen de 2 sterke punten.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment