Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
is dat wel het geval hier.
---
voor lange sluitertijd staat het koolzaad er nog onbeweeglijk bij hoor.
maar tis wel weer een heel mooi plaatje.
grt,bouk.
voor lange sluitertijd staat het koolzaad er nog onbeweeglijk bij hoor.
maar tis wel weer een heel mooi plaatje.
grt,bouk.
Ik was aan het wachten tot iemand die opmerking ging maken
Dit is een blend van 2 opnamen met verschillende sluitertijd. Eentje voor het koolzaad en eentje voor al de rest...
Ik was aan het wachten tot iemand die opmerking ging maken
Dit is een blend van 2 opnamen met verschillende sluitertijd. Eentje voor het koolzaad en eentje voor al de rest...
Heel mooi deze..Lucht is inderdaad prachtig zo door de langere sluitertijd.
Moet toch wel redelijk windje hebben gestaan wil je zo`n beweging krijgen met "maar" 10 sec.
Bevalt de B+W 6 stopper op de tokina? Zo te zien wel he.
Heel mooi deze..Lucht is inderdaad prachtig zo door de langere sluitertijd.
Moet toch wel redelijk windje hebben gestaan wil je zo`n beweging krijgen met "maar" 10 sec.
Bevalt de B+W 6 stopper op de tokina? Zo te zien wel he.
De wind viel eigenlijk nog redelijk mee hoor, ik was eigenlijk zelf verrast dat er nog zoveel beweging in die wolken zat
't was eigenlijk eens een experimentje met idd de BW 106 & tokina. Inderdaad erg tevreden van, alleen is het een gesukkel om die er op te draaien met de zonnekap er nog op (en die zonnekap gaat er ook moeilijk af )
De wind viel eigenlijk nog redelijk mee hoor, ik was eigenlijk zelf verrast dat er nog zoveel beweging in die wolken zat
't was eigenlijk eens een experimentje met idd de BW 106 & tokina. Inderdaad erg tevreden van, alleen is het een gesukkel om die er op te draaien met de zonnekap er nog op (en die zonnekap gaat er ook moeilijk af )
Goed te horen dat je er tevreden mee bent. Als het zonnetje niet op de lens schijnt laat ik bij gebruik van de ND de zonnekap er altijd af. Zonnekap gaat idd heel stroef, heb als tip al wel gelezen dat de bajonet sluiting van de kap inspuiten met siliconespray wel helpt...Ga het gelijk zelf eens doen.
Goed te horen dat je er tevreden mee bent. Als het zonnetje niet op de lens schijnt laat ik bij gebruik van de ND de zonnekap er altijd af. Zonnekap gaat idd heel stroef, heb als tip al wel gelezen dat de bajonet sluiting van de kap inspuiten met siliconespray wel helpt...Ga het gelijk zelf eens doen.
da's inderdaad nog een idee! zolang het dan maar niet op de lens zelf komt dan...
Comment