Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Toen ik hier de voorgrond in mijn zicht kreeg dacht ik "hé leuke steen met veel structuur door al die gaten" maar het bleek gewoon modder te zijn.
Statiefpootjes in deze smurrie planten en hopen op een mooi plaatje.
Dit als resultaat.
Groetjes, Jan
In 1e instantie dacht ik : Wat zit Bouk nu weer te verzinnen ? Toen ik het probeerde, snapte ik helemaal waarom!
Mooie plaat, mede door de inkomende lijn van links. (die nog sterker wordt, door Bouk zijn idee)
Groeten,
Johan
In 1e instantie dacht ik : Wat zit Bouk nu weer te verzinnen ? Toen ik het probeerde, snapte ik helemaal waarom!
Mooie plaat, mede door de inkomende lijn van links. (die nog sterker wordt, door Bouk zijn idee)
Groeten,
Johan
Bedankt voor comment
Ik begrijp dat de voorgrond een betere kijkrichting geeft als er van de lucht wordt gesneden, maar persoonlijk vind ik ook dat de foto aan diepte moet inboeten dan, en dat de plaat dan veel te zwaar wordt.
prachtig ,een hele mooi voorgrond en knappe kleuren in de lucht ,ook heel mooi licht
ik volg ook bouk ,als je scrolt tot juist boven het zonlicht vind ik hem ook heel mooi ,vind persoonlijk niet dat je dan aan diepte verliest ,nadeel is wel dat je de 2/3 verhouding kwijt bent .
maar deze versie is even mooi
Comment