Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
blankenberge
Collapse
X
-
-
Re: blankenberge
geslaagd pano zo , dat helmgras , de pier en de ondergaande zon die schijnt boven en onder de donkere wolken en weerkaatst in de zee.
En dat alles in een opname.
-
Een mooie, knappe warme kleuren.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
wel mooi maar een onnatuurlijke belichting.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtwel mooi maar een onnatuurlijke belichting.
grt,bouk.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Ik zie niet direct een onnatuurlijke belichting, integendeel zelf.
Ik zie wel de penseelstreken in de overgang gras - strand .
Blijft moeilijk om dit lokaal iets op te lichten gezien het gebied moeilijk af te bakenen is met dat gras en ongewild licht je dan ook het zand op , en als je dan goed kijkt dan zie je inderdaad die overgang.
In deze gevallen is het dan beter uw dekking van uw borstel heel miniem in te stellen en dan langzaam en met een heel aantal geklik zo het gras op te lichten va linksonder tot bij de overgang of er net onder.
Qua standpunt is deze echt wel een dikke
Comment
-
-
dank u voor de reacties,
inderdaad dat gras is gewoon HELLLLLLLLLLLLLLL
is met blending van 4 fotos dat ik heb gewerkt
ik heb geprobeerd volledig in te zoomen tot kleine pixels voor het gras, ik zag door de bomen het bos niet meer.
ik heb met belichtingsselecties via kanalen gewerkt , en tevens ook kleur berijk selecties ,
man man wat een stres chapaeu voor die die het wel kunnen selecteren !
groeten
steve
Comment
Comment