Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nogal flets van kleur (waarschijnlijk had je daar op dat moment wel redelijk hard licht) en de compo mist evenwicht (te veel lucht, rechts leeg). Persoonlijke opinie hé Bouk...
de compo mist evenwicht (te veel lucht, rechts leeg). Persoonlijke opinie hé Bouk...
Elke mening is van tel. Ook al zijn we het niet altijd eens. Het is waar dat
rechts "een leegte" is, maar dat is nu precies Holland. Ga je zo'n plaatje
vullen of die molen dichterbij in beeld nemen, dan mis je dat gevoel van
weidsheid, die enorme lege vlakte met hier en daar een molen, een koe,
een eenzame boom. Hollands mooi, zou ik zeggen. En waarschijnlijk ook
de reden dat ik er zo graag mag vertoeven.
volg codon wel wat ivm de compo. mss wat het beter geweest om het hekken dan in zijn geheel niet mee te nemen.
komt nu ook wat grauw over: een half stopje meer belichten (nabewerking) vind ik beter!
Nog maar pas gezien....een leuk plaatje en de compo is net naar mijn zin als ik een opm. Zou móeten geven : eventueel iets dichter bij onderwerp zodat molen nóg beter uitkomt.
Gr
Comment