Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bavella
Collapse
X
-
-
Re: Bavella
heel mooie opname.
(lekker hè die 1024.)
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMooie compo en lekkere kleurtjes.
Maar zwart. Je zal schrikken als je het histogram bekijkt.
Groeten,
Johan
Eens die in orde gezet, in de mate van het mogelijke, dan doe ik de bewerking(en).
Naderhand kijk ik niet meer naar het histogram, omdat vanaf dat ogenblik enkel het resultaat me nog interesseert.
Hier wilde ik per se die linkse boom als een soort silhouet tegen de blauwe achtergrond van de lucht, en volgens mij is dit redelijk goed gelukt.
Misschien dat anderen liever die linkse boom in zijn natuurlijke kleuren zouden zien, maar ik dus niet, ik bedoel niet in deze foto.
Toch bedankt voor je eerlijke mening, ook Bouk bedankt.
Groetjes
Comment
-
mooie lucht en wolken en de rotsen prima belicht.
Comment
-
-
Vind het een knappe...Vooral de fijne details en structuur vallen op.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Iedereen bedankt voor de commentaar.
Ben al blij dat het geen afgang geworden is.
Zelf vond ik deze ook mooi, anders had ik zeker hier niet geplaatst.
Jammer dat nog een paar echte kenners van landschapsfotografie zich afzijdig houden, maar men meldt mij dat dit de normale gang van zaken is zolang je hier niet echt 'ingeburgerd' bent, en na één foto is dit moeilijk hé .
GroetjesLast edited by Guest17; 20 mei 2013, 14:05.
Comment
-
Mooie foto hoor Djivan ! Silhouet komt inderdaad mooi uit tegenover de blauwe lucht .
Mvg John
Comment
-
goed dat je je eigen foto mooi vind en dat is het belangrijkste ,met tips of kritiek ga je natuurlijk om zoals je zelf wilt ,maar je eigen stijl is het belangrijkst ,
ik zelf zou ook liever de boom lichter zien afgebeeld ,maar dat is mijn persoonlijke mening ,de rest van de foto is heel knap
Comment
-
-
Heel vriendelijk dat men schrijft dat de maker altijd gelijk heeft, of dat de fotograaf baas blijft....enz, maar als er meerdere/veel mensen vinden dat de boom lichter zou moeten, dan denk ik toch dat ze het wel eens bij het recht einde zouden kunnen hebben, ook al had ik die bijna zwarte silhouetvorming voor ogen.
Ik zal toch eens zien wat ik er nog mee kan.
Dank voor alle reacties.
Groetjes
Comment
-
Mooie opbouw : de bomen rechts volgen zowat de bergen.
Tegengewicht links met de grote boom.
Een mooie foto (al zou ik zelf toch opteren voor iets meer licht op die boom).
'k Stond een paar jaartjes terug op dezelfde plaats. Men kan daar mooie wandelingen maken !
greetz
CheetaLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
Comment