Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
beetje donker.
mist wat scherpte.
en banding in de lucht.
compo OK.
grt,bouk.
bouk, dit is een plaat van voor de zon opkomt, donker is dus naar mijn bescheiden mening normaal, ik zie echt geen banding (is één enkele opname) en wat scherpte betreft, genomen vanop statief... maar een en ander kan natuurlijk ook aan mijn ogen liggen
banding is het duidelijkst waarneembaar rechtsboven in de lucht.
links niet opvallend door de wolkjes.
vind de bomen niet scherp, valt extra op om dat de bomen nog bladerloos zijn.
wel opvallend, dat de bomen rechts scherper zijn dan die in het midden en links.
grt,bouk.
Donker vind ik niet storend, maar gewoon realistisch. Banding is niet storend, maar Bouk mankeert echt nog niets aan zijn ogen.
De 2 vliegtuigen? en het rijtje ganzen, vallen mij dan weer op.
Maar een sfeer en compo om je vingers bij af te likken.
Groeten,
Johan
Comment