Nieuwe schoenen (waterdicht) gaan kopen gisterenmorgen om te fotograferen. Gisterenavond bleek een redelijk mooie zonsondergang te zijn dus weg was ik. Ik moest verschillende beekjes over die niet al te breed waren tot ik aan de laatste kwam. Er lag een dikke stam over dus heb ik daar mijn kans gewaagd, had ik beter niet gedaan.
Evenwicht verloren en tot aan de knieën in het water (geurwater). Schoenen hebben dus een 'doop' gehad en zo waterdicht bleken ze ook niet te zijn.
Toen ik met pletsende passen het veld verliet draaide ik mij nog eens om en zag een mooie kleur in de wolkenlucht, al mijn gerief terug uitgehaald en nog volgende foto kunnen mee schieten :-)
Er staan er nog meer op www.silencior.be
Mvg,
Evenwicht verloren en tot aan de knieën in het water (geurwater). Schoenen hebben dus een 'doop' gehad en zo waterdicht bleken ze ook niet te zijn.
Toen ik met pletsende passen het veld verliet draaide ik mij nog eens om en zag een mooie kleur in de wolkenlucht, al mijn gerief terug uitgehaald en nog volgende foto kunnen mee schieten :-)
Er staan er nog meer op www.silencior.be
Mvg,
Comment