Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aan de over van de Maas.
Collapse
X
-
-
Re: Aan de over van de Maas.
Laat dat plaatje maar thuis in de toekomst, je bent beter uit de hand
Ik vind het een zéér mooie foto, mooi licht en knap hoe de wind in de bomen speelt.
De grote versie is super.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
die dubbelklik is echt genieten hoor.
alsof je erbij staat, heel mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Is een hele mooie! Grote versie is idd genieten, knap hoe je het licht onder controle hebt gehouden.
Compo ook heel mooi, net geen natte voeten zo te zien.
De bomen in de verte geven aan dat het winderig weer was, brengt enige beweging in de foto.
Een item vergeten...moet vloeken zijn op het moment dat je het beseft. Brengt gelukkig geen nadeel mee op deze foto.
Het slecht weer blijft jammergenoeg aanhouden in ons Belgenland maar zo zie je dat er ook mooie foto's kunnen worden gemaakt bij slechter weer. Knalblauwe hemel zonder wolken is ook geen optie voor een landschapsfotograaf.
Mvg,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door be__silencior Bekijk berichtIs een hele mooie! Grote versie is idd genieten, knap hoe je het licht onder controle hebt gehouden.
.
..... Knalblauwe hemel zonder wolken is ook geen optie voor een landschapsfotograaf.
Mvg,
Neen geef mij maar grijs somber weer om te fotograferen dat brengt de techniek naar boven en zeker als er dan zo een zon door priemt die je het alleen maar moeilijker maakt om je bereik te overbruggen met 1 shot. LOL.
Comment
-
-
Fijn contrast in de wolken en veel gradatie in het groen langs de Maas.
Comment
-
Wat een prachtig licht, belichting en compo. His masters ..........(en dan klopt het niet meer)
En als bonus ook nog eens de grote. Helemaal geweldig !
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
sjieke plaat pascal ; je had toch je laarzen bij hé
en de omgeving ok ?nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtsjieke plaat pascal ; je had toch je laarzen bij hé
en de omgeving ok ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtNeeje.Ik vond het wel jammer.We gaan ook nog eens een keertje samen ok?nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtzeker weten... je hebt de stenen gemist of niet ?
Comment
-
Mooi, en die grote is helemaal top.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment