Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik ben daar altijd voor te vinden...
Een zeer creatieve benadering en mooi in z-w.
Die lucht is heerlijk om te bekijken.
Ik hou van creativiteit.
Chapeau Pascal.
Alleen zou ik de sneeuw wat afzwakken...
Groet.
Gil
Ik ben daar altijd voor te vinden...
Een zeer creatieve benadering en mooi in z-w.
Die lucht is heerlijk om te bekijken.
Ik hou van creativiteit.
Chapeau Pascal.
Alleen zou ik de sneeuw wat afzwakken...
Groet.
Gil
Gil merci maar vond dat net mooi dat zonnig gedeelte.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Hoi Pascal,
Allereerst heel erg mooi en inventief om dit in z/w te doen. De meesten van ons zouden voor de kleurtjes gegaan zijn, denk ik.
Maar daardoor komt de mooie "lichttrechter" (die ook nog mooi samensmelt met de muur) fantastisch op de plaat te staan. En dan nog als slagroom op de taart het hekwerk vanaf rechts, om de compo compleet te maken.
Dus wat mij betreft een topper. Al onderschrijf ik ook het net iets te felle licht op de muur.
Groeten,
Johan
Comment