Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Niet echt ideale omstandigheden: hele dag mooie wolken maar s'ochtends en 's avonds niks... De omgeving blijft echter de moeite. Weer een element voor de schaal: de eenzame figuur op het strand.
vind hem ook mooi. heel goed dat je die persoon erbij genomen hebt om zo de grootte te kunnen inschatten
maar als ik een paar opmerkingen zou mogen geven? kwestie van hem nog beter te maken he, ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt.
van mij mag ie ietsje roder en zelf zou ik die rots in het midden wegshoppen, die vraagt veel aandacht en maakt de foto wat onrustig.
linksboven aan de horizon lijkt wat fout te zijn gelopen, daar is het plaatselijk een stuk donkerder?
buiten de WB ietsje warmer vind ik dit heel mooi.......... zo ga je ook meer kleurtinten in de lucht krijgen.
vind het ook niet erg dat er niet meer wolken zijn hoor, zou enkel voor afleiding zorgen.
niet teveel wijzigen want anders ga je de avondsfeer verprutsen; het was nu eenmaal bijna donker .
Comment