Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Bedankt Bouk, om te reageren op deze al-op-de-2de-pagina-zonder-reactie-foto
Om even zelf kritisch te zijn zie ik dat mijn kleuren wat flets zijn denk ik.
Soms vreemd, je knutselt aan een foto en denk "OK nu is hij goed" en het is pas later als je de foto her-bekijkt dat je soms direct belangrijke fouten ontdekt.
We doen ons best.
Soms vreemd, je knutselt aan een foto en denk "OK nu is hij goed" en het is pas later als je de foto her-bekijkt dat je soms direct belangrijke fouten ontdekt.
We doen ons best.
Dat laatste heb ik vaak zelf ook. Vandaar dat ik altijd even ove rmijn foto slaap en de volgende dag nog eens kijk.
Zoals je zelf aanhaalt lijkt er mij ook iets mis met de kleuren en volgens mij ligt het aan de WB. Met permissie heb ik jouw foto zelf bewerkt en de Wb verzet (meer geel en rood) en ietsje donkerder gemaakt. Voor de rest ben ik er af gebleven. Laat maar weten als deze link weg moet...
Dat laatste heb ik vaak zelf ook. Vandaar dat ik altijd even ove rmijn foto slaap en de volgende dag nog eens kijk.
Zoals je zelf aanhaalt lijkt er mij ook iets mis met de kleuren en volgens mij ligt het aan de WB. Met permissie heb ik jouw foto zelf bewerkt en de Wb verzet (meer geel en rood) en ietsje donkerder gemaakt. Voor de rest ben ik er af gebleven. Laat maar weten als deze link weg moet...
Bedankt , uw versie is inderdaad een stuk beter.
Bedankt voor uw feedback.
Juist omgaan met kleur en een juiste interpretatie is duidelijk een kunst op zich.
Comment