Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op zich een mooi idee qua compo, maar ik vind hier het riet iets te hard en te licht/geel waardoor het afleidt. Een iets hoger standpunt zou misschien achteraan iets meer water laten zien en je zou iets van een 'S-curve' krijgen. Maar dat was waarschijnlijk niet mogelijk. F6.3 op 100 mm is waarschijnlijk te groot om volledige scherpte te krijgen. Stel dat je scherp gesteld hebt op de bomen (zeg 50 meter?), is het dichtstbijzijnde punt dat met jouw instellingen en camera nog binnen de DOF valt zo'n 25 meter, vandaar dat het riet vooraan onscherp is. Misschien was dat de bedoeling, maar ik vind dat geen meerwaarde.
Toch wel een goede poging!
@die duikersplaats die je bedoelt is waarschijnlijk de put van Ekeren. In de zomer ga ik daar regelmatig duiken. Voor zover ik de put boven water ken, is dit niet de put van Ekeren zelf. Tenzij een (zij)gedeelte waar niet gedoken mag worden?
Natuurdomein ligt inderdaad naast duikersput. Voor dit zicht moet je wel een wandeling van ongeveer 30 minuten maken tot aan de tweede kijkershut. (Vandaar dat het standpunt niet hoger kon)
Bedankt in elk geval voor de commentaren
Comment