Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
als ik moet beoordelen op creativiteit vd fotograaf : mooie compo en diepte
beoordeling op natuurgetrouwheid: beetje te oranje licht en te lichte reflectie tov de lucht.
Vind wel bij deze foto dat het licht beter zit dan met de meeste andere fotos van U Eddy. Ik zou die tip van de zweem in de lucht toch effe wegwerken om er helemaal een topper van te maken.Met de 24-70?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
zeer mooie compo, heb wel wat twijfels bij de (voor mij te) donkere lucht.
rechts boven in de hoek en helemaal boven centraal nog wat sporen van een niet zo goed geblende lucht.
maar niks dat niet kan verholpen worden, dus toch een mooie
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Vind wel bij deze foto dat het licht beter zit dan met de meeste andere fotos van U Eddy. Ik zou die tip van de zweem in de lucht toch effe wegwerken om er helemaal een topper van te maken.Met de 24-70?
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
+1
Buiten de lucht een zeer mooie foto.
De voorgrond is prachtig
mvg,
Eddy
Comment