Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kijkuit - Stil water
Collapse
X
-
-
Re: Kijkuit - Stil water
Goed nagedacht over je compo en mooi het verschil in het rustige en golvende water. Mis in zijn geheel echter wat spanning in de foto
-
Goed gebruik gemaakt van de voorgrond, door de lijn van stenen wordt ik als kijker mooi de foto in getrokken. Wellicht zou je de lucht nog wat meer pit kunnen geven, zodanig dat deze wat donkerder wordt en de wolkjes er wat beter uit zouden komen. Nog een tip, probeer deze foto ook eens met ander licht, bijvoorbeeld 's ochtends vroeg of 's avonds laat. Het licht wordt dan zachter en de schaduw werking is dan vaak mooier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht........ Wellicht zou je de lucht nog wat meer pit kunnen geven, zodanig dat deze wat donkerder wordt en de wolkjes er wat beter uit zouden komen.....
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Ik sluit me aan bij Rapid.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Allen bedankt voor de reacties en goede tips.
De lucht wat meer pit gegeven, maar ook het stille water wat aangepast. (het zou anders niet meer kloppen)
En wees er maar van overtuigd, dat ik hier op een vroeg of laat tijdstip nog een keer terug ga.
Anderzijds blijft het me prikkelen ,dat het me niet lukt, om van zo'n mooie plek overdag ook wat fraais te maken.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtupdate is zeker al een stuk beter,maar ik heb het gevoel Johan dat ik een beetje scherpte mis ,stond er miss veel wind op dat moment , (1/30ste sec )
Bedankt voor de opmerkzaamheid. Ik ben hier natuurlijk over na gaan denken.
Terugdenkend heb ik 2 dingen anders gedaan.
- zonder spiegelvoorontspanning
- zonder afstandsbediening
Dat zouden de reden geweest kunnen zijn. Ik zal mijn leven beteren.
En ook (de anderen) bedankt voor de complimenten over de update.
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment