Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lelijk landschap....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: lelijk landschap....

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    nee.
    ---
    we lezen hier van links naar rechts.
    als je goed kijkt van links naar rechts, worden de onderwerpen steeds kleiner.
    grt,bouk.
    mag ik schoorvoetend voorzichtjes vragen naar het waarom ? je antwoord is aan de ene kant heel duidelijk, aan de andere kant zeer onduidelijk. begrijp je ?
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
      mag ik schoorvoetend voorzichtjes vragen naar het waarom ? je antwoord is aan de ene kant heel duidelijk, aan de andere kant zeer onduidelijk. begrijp je ?
      edit.
      ik had je tekst onder je nee --- niet gezien, sorry.

Ik begrijp het nu wel wat je bedoelt. Waarmee ik niet gezegd heb dat ik de redenering onderschrijf. Maar dat zal een subjectieve kronkel van mijnentwege zijn. no problemo.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
        ........

Ik begrijp het nu wel wat je bedoelt. Waarmee ik niet gezegd heb dat ik de redenering onderschrijf. Maar dat zal een subjectieve kronkel van mijnentwege zijn. no problemo.
        OK..maar toch pas je het zelf (bewust of onbewust) ook toe.

grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Knap lelijk is ook niet mis, goeie foto in elk geval
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            Bouk mag ik vragen waarover het hier gaat want ik snap er de jota van...LOL
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Afschuwelijke dingen maar de foto is zeer geslaagd.

Comment

Ik vind de verschillende contrasten - reus/dwerg, natuur/technologie - prachtig gevat hier. Echt iets voor een Argus fotowedstrijd.
                Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Ik vind het geen lelijk landschap hoor. De mens is geneigd om dingen van vroeger te romantiseren, dus vindt vrijwel iedereen een ouderwetse molen wel mooi maar dit niet.

Over honderd jaar kijken mensen waarschijnlijk met veel nostalgie terug naar deze ouderwetse witte windmolens.

Ik sluit mij verder aan bij de wens om iets meer ruimte aan de bovenkant, en verder vindt ik het jammer dat de molen van ons afgedraaid is - ik zou liever de voorkant hebben gezien (zoals je dat waarschijnlijk bij een ouderwetse molen ook zou doen).

Verder heel geslaagd. Aan de wolken te zien stond de windmolen stil?
                  Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk bericht
                    Ik vind het geen lelijk landschap hoor. De mens is geneigd om dingen van vroeger te romantiseren, dus vindt vrijwel iedereen een ouderwetse molen wel mooi maar dit niet.

Over honderd jaar kijken mensen waarschijnlijk met veel nostalgie terug naar deze ouderwetse witte windmolens.
                    Ik hou er niet van om mensen tegen te spreken, dus nu ook niet, maar
                    toch waag ik het te betwijfelen dat deze hoge witte staken met zijn vier
                    wieken ooit als mooi of nostalgisch ervaren gaan worden.
                    Ik zie ze meer zoiets als die gruwelijke tv antennes uit mijn jeugd, waar
                    ik toch ook van mag hopen dat niemand ze mist.
                    Maar dat is smaak, en toegegeven, ik vind die dwaze Eiffeltoren in Parijs
                    ook een monstrueus gedrocht. Technisch knap en zeker een huzarenstuk,
                    maar zelfs de Disneyworld-kitsch is kunst naast die hoekige hoop roest.

Comment

Dubbelpost/
                      Last edited by Jacobs Pascal; 25 april 2013, 11:43.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk bericht

Ik sluit mij verder aan bij de wens om iets meer ruimte aan de bovenkant, en verder vindt ik het jammer dat de molen van ons afgedraaid is - ik zou liever de voorkant hebben gezien (zoals je dat waarschijnlijk bij een ouderwetse molen ook zou doen).

Verder heel geslaagd. Aan de wolken te zien stond de windmolen stil?
                        Marsel ik had geen optie omdtat het landschap aan de andere kant minder boeiend was. Het was winstil. Bedankt voor je reactie. Wat de ruimte boven betreft. Stond er te kort boj en mijn shift dekte net niet genoeg. Het is zoals met ke rug tegen de muir staan.
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                        X