Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Meerdonk polder III.
Collapse
X
-
-
Re: Meerdonk polder III.
mooie compo en dito bewerking.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Ja, deze bewerking heeft wel iets...mooi!
Comment
-
tis een schilderijtje! heel mooie compo en bewerkinggroeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
Comment
-
Prachtig plaatje..Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
-
Mooie compo en toning.
Alleen het blauwige in de lucht valt misschien een beetje uit de toon(ing).
Groeten,
JohanNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk berichttis een schilderijtje! heel mooie compo en bewerking
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht......... Sorry ben hier misschien wat streng naar maar liever eerlijk dan een niet gemeend schouderklopje.
een eerlijk mening zal ik altijd waarderen; liever dan iets super vinden omdat er een bepaalde naam aan verbonden is.
jij en de andere forum leden zullen wel al gemerkt hebben dat ik ook al eens tegen de richting in vaar en hoop dan dat ook mijn mening gerespecteerd wordt.
Comment
-
-
hier ben ik dan weer tegenstrijdig ik vind deze beter dan je vorige daar ik het telkens wat moeilijk had met het bewerken van de wolken ,vond ze telkens te hard overkomen ,hier zie ik meer het zachte in de wolken zoals het werkelijk is ,alleen miss iets te gelig , vind de compo hier dan ook weer goed door gebruik te maken van die tractorspoor
Comment
-
Mooi die toning.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
Comment